Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Tereszpol

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego i Planowania przestrzennego

Symbol oferty
Zarządzenie Nr 22/25 Wójta Gminy Tereszpol
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Tereszpol Długa 234 23-407 Tereszpol-Zaorenda
Data ogłoszenia
2025-03-28
Termin składania dokumentów
2025-04-11
Wymagane wykształcenie

1.   Wykształcenie wyższe – preferowany kierunek budownictwo lub inżynieria środowiskowa.

Wymagania związane ze stanowiskiem

1. Obywatelstwo polskie, mogą również ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2.  Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

3.  Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.

4.  Nieposzlakowana opinia.

5. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

6.  Posiada co najmniej 4 letni staż pracy w tym 2 letni na stanowisku kierowniczym w jednostkach sektora finansów publicznych lub prowadzenie co najmniej 4 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku.

7.  Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo wodne, ustawy o gospodarce komunalnej, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo ochrony środowiska, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

8.   Posiadanie prawa jazdy kategorii B.

9.   Umiejętność redagowania pism.

10.  Praktyczna znajomość aplikacji biurowych (Microsoft Word, Excel, Open Office, przeglądarek internetowych i poczty elektronicznej.

   Wymagania dodatkowe:

1.    Znajomość topografii gminy Tereszpol.

2.    Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

3.    Wysoka kultura osobista.

4.    Umiejętność komunikacji interpersonalnej i odporność na stres.

5.    Umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy i podejmowania decyzji.

6.    Umiejętność pracy w zespole.

7.    Komunikatywność.

8.   Doświadczenie zawodowe w administracji publicznej w zakresie merytorycznych zadań wymaganych na stanowisku.

9.   Samodzielność, kreatywność, sumienność, obowiązkowość, systematyczność w wykonywaniu zadań.

Zakres obowiązków

1.    Kierowanie i prowadzenie spraw z zakresu Referatu.

2.     W zakresie zadań inwestycji, remontów i drogownictwa należy m.in.

1)   Prowadzenie procesów przygotowania i realizacji inwestycji gminnych;

2)   Reprezentowanie inwestora na budowie oraz sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę;

3)   Sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem inwestycji jako środek trwały, oraz sporządzanie dokumentów PT i OT;

4)   Prowadzenie spraw związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę inwestycji gminnych oraz pozwolenia na użytkowanie obiektów na które jest wymagane pozwolenie na budowę;

5)    Zlecenie i nadzór przeprowadzania okresowej kontroli obiektów budowlanych, których właścicielem jest Gmina Tereszpol;

6)   Organizowanie i prowadzenie remontów kapitalnych i innych remontów budynków gminnych;

7)    Prowadzenia spraw związanych z drogownictwem;

8)   Sporządzanie sprawozdań statystycznych i innych wynikających z zakresu zadań referatu.

3.    W zakresie planów zagospodarowania przestrzennego:

1) Prowadzenie procedur związanych z opracowywaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego i planu ogólnego;

2) Wydawanie wypisów i wyrysów z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz studium;

3) Współpraca z organami powiatowymi i wojewódzkimi przy planowaniu przestrzennym;

5) Prowadzenie postępowań w sprawach ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego i warunków zabudowy.

4.    W zakresie ochrony środowiska, gospodarki wodnej oraz gospodarki odpadami
w szczególności:

1)   Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach - zgody na realizację inwestycji;

2)   Sporządzanie publicznie dostępnych wykazów danych, zawierających informacje
o środowisku i jego ochronie oraz realizacja wniosków w tym zakresie;

3)   Nadzorowanie zadań, związanych z utrzymaniem czystości na terenie Gminy;

4) Prowadzenie postępowań o nakazie posiadaczowi odpadów ich usuniecie z miejsc nie przeznaczonych do ich składowania lub magazynowania;

5)   Opiniowanie wniosków o zgodę na przeznaczenie gruntów leśnych i rolnych na cele nierolnicze i nieleśne,

6)   Organizacja i prowadzenie prac koncepcyjnych i planistycznych w zakresie rozwoju gminy;

7)   Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki energetycznej ( energia odnawialna, odzysk ciepła, energia słoneczna).

5.    W zakresie zamówień publicznych :

 1) Nadzór nad prowadzeniem wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;

2)  Opracowywanie specyfikacji warunków zamówienia dla postępowania o udzielenie zamówienia;

3) Udzielanie informacji i wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówienia, zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz warunków udziału w postępowaniu;

4)   Przygotowywanie dokumentów związanych ze złożonymi w trakcie postępowania protestami i odwołaniami.

 

Wymagane dokumenty

1. List motywacyjny o przyjęcie na stanowisko objęte naborem.

2. Życiorys (CV) z uwzględnianiem dokładnego przebiegu kariery zawodowej

3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.

4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.

5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych.

6. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.

7.Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

9. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.

10. Oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz ustawą z dnia21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

11. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego.

12. Kserokopia prawa jazdy.

12. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – jeżeli kandydat / kandydatka jest osobą niepełnosprawną.

Wszystkie składane dokumenty powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydata, a dokumenty niebędące oryginałami winny być dodatkowo opatrzone klauzulą: „Za zgodność z oryginałem” i podpisane przez składającego dokumenty.

 

Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku administracyjnego Urzędu Gminy Tereszpol. Stanowisko pracy w pomieszczeniu niedostosowanym do wózków inwalidzkich.  Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast brak podjazdu co uniemożliwia wjazd i poruszanie się wózkiem inwalidzkim na I piętro.

Stanowisko jest związane z pracą przy monitorach ekranowanych. Praca jednozmianowa, od poniedziałku do piątku, z zastrzeżeniem konieczności wykonywania obowiązków na terenie gminy również poza godzinami pracy Urzędu Gminy.

Wymiar czasu pracy – pełny etat.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

Informacja i wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce: W miejscu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest niższy niż 6 %. 

Miejsce składania dokumentów

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania
i numeru telefonu kontaktowego z dopiskiem:„ Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego i Planowania Przestrzennego”

2. Termin składania ofert upływa dnia 11 kwietnia 2025 roku godz. 14:30 w sekretariacie Urzędu Gminy Tereszpol, ul. Długa 234, 23-407 Tereszpol-Zaorenda.

3. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Tereszpol.

4.  Rozpatrzenie zgłoszeń oraz rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami dokonane będą przez komisję konkursową, w terminie do 14 dni po upływie terminu składania dokumentów.

2.                  W/w postępowanie składać się będzie z dwóch etapów:

1)   I etap – sprawdzenie dokumentów kandydatów pod względem formalnym,

2)      II etap – test kwalifikacyjny i rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne

 5.  O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu osoby, które spełniły wymogi formalne zostaną powiadomione indywidualnie.

 6. Pierwsza umowa o pracę z kandydatem wyłonionym przez komisję konkursową zostanie zawarta na czas określony z możliwością ewentualnego dalszego przedłużenia.

 7. Informacje o wyniku naboru zostaną upowszechnione w Biuletynie Informacji Publicznej www.ugtereszpol.bip.lubelskie.pl, oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Tereszpol.

 8.   Wójt Gminy ma prawo unieważnienia konkursu w każdym czasie bez podania przyczyny.

 9. Planowany termin rozpoczęcia pracy: 2 czerwca 2025 r.

 

 

Uwagi

Pouczenie o ochronie danych i wytyczne dla systemów i usług w zakresie zgodności RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:

1.    Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Tereszpol, 23-407 Tereszpol-Zaorenda , e-mail: gmina@tereszol.pl

2.    Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych z kontaktem: biuro@myszkowiak.pl

3.    Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu  związanym z postępowaniem naboru na wolne stanowisko urzędnicze, prowadzonym w trybie konkursu.

4.    Kandydat posiada:

1)          na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

2)          na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

3)        na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;

4)     prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

5.  Nie przysługuje Pani/Panu:

a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO – prawo do usunięcia danych osobowych;

 

Załączniki
  • pdf 165 KB pobrano: 73 razy

  • Iwona Marzec

    Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Maria Skóra
    Dodano do BIP dnia 28-03-2025 12:12:42