Asystet osobisty osoby niepełnosprawnej
W zawodzie asystenta osoby niepełnosprawnej lub wykształcenie co najmniej średnie
1.Doświadczenie zawodowe:
Co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym lub w przypadku braku adekwatnego doświadczenia, odbyli minimum 60-godzinne szkolenie asystenckie. Szkolenie składa się z minimum 20 godzin części teoretycznej z zakresu wiedzy ogólnej dotyczącej niepełnosprawności, udzielania pierwszej pomocy, pielęgnacji i obsługi sprzętu pomocniczego oraz z minimum 40 godzin części praktycznej w formie przyuczenia do pracy np. praktyki, wolontariat
2. Ponadto:
- Nieposzlakowana opinia
- Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Umiejętności zawodowe: umiejętność słuchania, umiejętność nawiązywania kontaktu z innymi, umiejętność zachowań asertywnych
4. Predyspozycje zawodowe: samodzielność, rzetelność, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole, empatia, cierpliwość, odporność na stres, kultura osobista.
Staż pracy: nie jest wymagany.
- Pomoc w wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/społeczne/ sportowe itp.);
- Pomoc w wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne;
- Pomoc w zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;
- Pomoc w załatwieniu spraw urzędowych;
- Pomoc w nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami;
- Pomoc w korzystaniu z dóbr kultury (tj. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy itp.).
- Prowadzenie ewidencji wykonywanych czynności w postaci dziennika usług asystenckich .
- Podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem.
- Życiorys (CV).
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny w załączniku do ogłoszenia).
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
- Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach zawodowych. - Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Podpisany oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
- Podpisane oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)
- Podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – jeżeli kandydat / kandydatka jest osobą niepełnosprawną.
Wszystkie składane dokumenty powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydata, a dokumenty niebędące oryginałami winny być dodatkowo opatrzone klauzulą: „Za zgodność z oryginałem” i podpisane przez składającego dokumenty.
1. Wymiar etatu 1/3
2. Umowa o pracę z kandydatem zoztanie zawarta na czas trwania projektu (2 lata).
3. Świadczenie i zapewnienie wysokiej jakości usług asystenckich, zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług.
4. Usługi mogą być realizowane 7 dni w tygodniu w godzinach 7:00-22:00, w uzasadnionych przypadkach godziny wykonywania usług mogą być zmienione.
Stanowisko finansowane jest w ramach projektu pn. „Seniorzy na Start” i jest współfinansowane przez Unię Europejską
W miejscu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest niższy niż 6 %.
1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania i numeru telefonu kontaktowego z dopiskiem:„ Dotyczy naboru na stanowisko „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”
2. Termin składania ofert upływa dnia 04 października 2021 roku godz. 14:30 w sekretariacie Urzędu Gminy Tereszpol, ul. Długa 234, 23-407 Tereszpol-Zaorenda.
3. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Tereszpol.
4. Rozpatrzenie zgłoszeń oraz rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami dokonane będą przez komisję konkursową, w terminie do 5 dni po upływie terminu składania dokumentów.
5. Informacje o wyniku naboru zostaną upowszechnione w Biuletynie Informacji Publicznej ugtereszpol.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Tereszpol.
6. W toku naboru komisja wyłoni nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających w największym stopniu wymagania niezbędne spośród których wybierze najlepszego kandydata.
7. O zakwalifikowaniu na rozmowę kwalifikacyjną kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą e-mailową.
Pouczenie o ochronie danych i wytyczne dla systemów i usług w zakresie zgodności RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Tereszpol, 23-407 Tereszpol-Zaorenda , e-mail: gmina@tereszol.pl
- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych z kontaktem: biuro@myszkowiak.pl
- Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem naboru na wolne stanowisko urzędnicze, prowadzonym w trybie konkursu.
- Kandydat posiada: a)na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. - Nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO – prawo do usunięcia danych osobowych;
Dodano do BIP dnia 24-09-2021 17:45:40