Informujemy, że od godz. 19:00 do godz. 20:00 w dniu 29 kwietnia 2024 r. (Poniedziałek) planowane są prace konserwacyjne systemu BIP, które mogą skutkować jego niedostępnością. Przepraszamy za utrudnienia.

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Tereszpol

Szczegóły oferty pracy

Powrót do ofert pracy
JSON XML

Asystet osobisty osoby niepełnosprawnej

Symbol oferty
SA.2110.4.2021
Jednostka ogłaszająca
Urząd Gminy Tereszpol Długa 234 23-407 Tereszpol-Zaorenda
Data ogłoszenia
2021-10-11
Termin składania dokumentów
2021-10-18
Wymagane wykształcenie

 

uzyskane kwalifikacje w zawodzie asystenta osoby niepełnosprawnej lub wykształcenie co najmniej średnie

Wymagania związane ze stanowiskiem

1.Doświadczenie zawodowe:

Co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym lub  w przypadku braku adekwatnego doświadczenia, odbyli minimum 60-godzinne szkolenie asystenckie. Szkolenie składa się z minimum 20 godzin części teoretycznej z zakresu wiedzy ogólnej dotyczącej niepełnosprawności, udzielania pierwszej pomocy, pielęgnacji i obsługi sprzętu pomocniczego oraz z minimum 40 godzin części praktycznej w formie przyuczenia do pracy np. praktyki, wolontariat

2. Ponadto:

  • Nieposzlakowana opinia
  • Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

3. Umiejętności zawodowe: umiejętność słuchania, umiejętność nawiązywania kontaktu z innymi, umiejętność zachowań asertywnych

 4. Predyspozycje zawodowe: samodzielność, rzetelność, uprzejmość, umiejętność pracy w zespole, empatia, cierpliwość, odporność na stres, kultura osobista.

Staż pracy: nie jest wymagany.

Zakres obowiązków
  1. Pomoc w wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/społeczne/ sportowe itp.);
  2. Pomoc w wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne;
  3. Pomoc w zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;
  4. Pomoc w załatwieniu spraw urzędowych;
  5. Pomoc w nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami;
  6. Pomoc w korzystaniu z dóbr kultury (tj. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy itp.).
  7. Prowadzenie ewidencji wykonywanych czynności w postaci dziennika usług asystenckich .
Wymagane dokumenty
  1. Podanie (list motywacyjny) o przyjęcie na stanowisko objęte naborem.
  2. Życiorys (CV).
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny w załączniku do ogłoszenia).
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.
  5. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
    i umiejętnościach zawodowych.
  6. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
  7. Podpisane oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  8. Podpisany oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wymienionym stanowisku.
  9. Podpisane oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781)
  10. Podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub kserokopia dowodu osobistego.
  11. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – jeżeli kandydat / kandydatka jest osobą niepełnosprawną.

Wszystkie składane dokumenty powinny być podpisane własnoręcznie przez kandydata, a dokumenty niebędące oryginałami winny być dodatkowo opatrzone klauzulą: „Za zgodność z oryginałem” i podpisane przez składającego dokumenty.

Warunki pracy

1. Wymiar etatu 1/3

2. Umowa o pracę z kandydatem zoztanie zawarta na czas trwania projektu (2 lata).

3. Świadczenie i zapewnienie wysokiej jakości usług asystenckich, zgodność z minimalnymi wymaganiami określonymi dla tych usług.

4. Usługi mogą być realizowane 7 dni w tygodniu w godzinach 7:00-22:00, w uzasadnionych przypadkach godziny wykonywania usług mogą być zmienione.

Stanowisko finansowane jest w ramach projektu pn. „Seniorzy na Start” i jest współfinansowane przez Unię Europejską

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce

W miejscu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce jest niższy niż 6 %.

Miejsce składania dokumentów

1. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania i numeru telefonu kontaktowego z dopiskiem:„ Dotyczy naboru na stanowisko „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”

2. Termin składania ofert upływa dnia 18 października 2021 roku godz. 14:30 w sekretariacie Urzędu Gminy Tereszpol, ul. Długa 234, 23-407 Tereszpol-Zaorenda.

3. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Tereszpol.

4.  Rozpatrzenie zgłoszeń oraz rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami dokonane będą przez komisję konkursową, w terminie do 5 dni po upływie terminu składania dokumentów.

5.  Informacje o wyniku naboru zostaną upowszechnione w Biuletynie Informacji Publicznej ugtereszpol.bip.lubelskie.pl  oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy Tereszpol.

6. W toku naboru komisja wyłoni nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających w największym stopniu wymagania niezbędne spośród których wybierze najlepszego kandydata.

7. O zakwalifikowaniu na rozmowę kwalifikacyjną kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą e-mailową.

Uwagi

Pouczenie o ochronie danych i wytyczne dla systemów i usług w zakresie zgodności RODO:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UEL119 z 04.05.2016, str.1), dalej „RODO”, informuję, że:

  1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Tereszpol, 23-407 Tereszpol-Zaorenda , e-mail: gmina@tereszol.pl
  2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych z kontaktem: biuro@myszkowiak.pl
  3. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem naboru na wolne stanowisko urzędnicze, prowadzonym w trybie konkursu.
  4. Kandydat posiada: a)na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
    danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
  5. Nie przysługuje Pani/Panu:  w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO – prawo do usunięcia danych osobowych;

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Maria Skóra
Dodano do BIP dnia 11-10-2021 18:13:26